۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۳۷

خلیلی خبر داد:

وجود 295 هزار هکتار جنگل و مرتع در آمل

وجود 295 هزار هکتار جنگل و مرتع در آمل

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: هم اکنون 295 هزار هکتار جنگل و مرتع در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خلیلی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه هفته منابع طبیعی و درختکاری، جمعی از اقشار مختلف مردم آمل با حضور در مناطق جنگلی و ارتفاعات این شهرستان با کاشت نهال به استقبال این هفته رفتند.

وی افزود: در این مراسم که همراه با کوهپیمایی چندصد نفری گروه های کوهنوردی و دوستداران طبیعت و محیط زیست و  دیگر اقشارمردم در مسیر ارتفاعات منطقه لهاش آمل برگزار شد، هر یک از شرکت کنندگان نیز چندین اصله نهال که اداره منابع طبیعی وآبخیزداری آمل در اختیار آنان قرار داده بود، غرس کردند.

خلیلی به بیان اهمیت نهال كاری و ترویج این كار در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: نخستین گام در این زمینه حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع این شهرستان بوده كه به همكاری و مساعدت همه مسئولان و مردم نیاز است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: عرصه های جنگلی موجود در این شهرستان در واقع نماد این منطقه محسوب می شود و همگان باید در راستای صیانت از آنها تلاش كرد.

خلیلی افزود: از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صدها اصله نهال جنگلی در ارتفاعات منطقه کوهستانی لهاش کاشته شد.

آمل از مناطق مستعد پوشش جنگلی مازندران است.

کد خبر 2009696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha